restart nutny pro pripojeni Mass Storage?

Martin Masin masin na fzu.cz
Středa Červenec 21 14:55:47 CEST 2004

On Wed, 21 Jul 2004, Michal Vymazal wrote:

> Jenom pripojim, ze u mne to dela i MDK 10.0 Community s fotakem Olympus 725
> Ultra zoom.
> Havarka je u mne dokonce tak velika, ze po ukonceni X-Serveru nejdou X znovu
> nahodit, nebot se ceka na usb. Jisteze "supermount".
> Mam v umyslu supermount vykopat a mountovat to usb zarizeni rucne. Mezitim
> se mi podarilo zjistit, ze staci (pred ukoncenim KDE) najit jeden proces
> (konqueror - proboha proc?) a sestrelit ho rucne. Pak uz X-server (a po nem
> KDE) nastartuje znovu v pohode.

	S tim uz jsem se take setkal. Stacilo v konqueroru utect z toho
mountovaneho adresare. Zavrti konqueror nestaci, on si ten adresar drzi i
kdyz nebezi.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html