restart nutny pro pripojeni Mass Storage?

Středa Červenec 21 15:10:31 CEST 2004

On Wed, 21 Jul 2004, Michal Vymazal wrote:

> Havarka je u mne dokonce tak velika, ze po ukonceni X-Serveru nejdou X znovu
> nahodit, nebot se ceka na usb. Jisteze "supermount".
> Mam v umyslu supermount vykopat a mountovat to usb zarizeni rucne. Mezitim
> se mi podarilo zjistit, ze staci (pred ukoncenim KDE) najit jeden proces
> (konqueror - proboha proc?) a sestrelit ho rucne. Pak uz X-server (a po nem
> KDE) nastartuje znovu v pohode.

Chcete rict, ze nenastartuje X server, nebo ze nenastartuje KDE?
To je dost podstatny rozdil.

On Wed, 21 Jul 2004, Martin Masin wrote:

> 	S tim uz jsem se take setkal. Stacilo v konqueroru utect z toho
> mountovaneho adresare. Zavrti konqueror nestaci, on si ten adresar drzi i
> kdyz nebezi.

Aby proces drzel neco na filesystemu, i kdyz nebezi, je velmi obtizne az
nemozne (za predpokladu, ze jadro funguje tak, jak ma).

Nejpravdepodobnejsi je, ze "zavrti" Konqueroru ve skutecnosti nezabije
proces, ktery na tom adresari sedi. Zkusil bych fuser -m /mountpoint