top, load, w - vyuzitie

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Úterý Červenec 27 12:25:52 CEST 2004

Dakujem *pekne* vsetkym za vysvetlenia a odporucania.

> Toto NENI konference o Windows, pokud vas toto zajima, do nejake se
> prihlaste a tam se ptejte. Dekuji, ze tim neotravujete zde.

Akceptujem, kdesi si to vyhladam. Lebo tie USB testy xcem aby boli
porovnatelne, v XP som kdesi videl nieco ako mount -o sync (len to bolo
klikacie), snad cosi vygooglim. Celkovo neznasam pisanie scriptov pre
Win (aj ked priznavam, ze obcas je problem vo mne, nie win).

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32