dtto: mirror sf.net odstaven kvuli diskum

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Červenec 28 22:41:07 CEST 2004

Zdenek Prchal wrote:

> IDE?
> Ja tedy nechci rikat moc nahlas, ze se SCSI by se to nestalo (protoze
> cert nikdy nespi ;), ale myslim si to ...
>
>         Zdenek Prchal

	Prestoze chapu (zde jiz nekolikkrat rozebirany :-) _kvalitativni_
rozdil mezi IDE a SCSI, tak tohle bych v zivote nahlas nerekl a uz vubec
ne pisemne.
	Kdyz je vadna serie, tak je vadna serie. Doby, kdy treba DEC (pro
neznale Digital Equipment Corporation :-) dodaval ZAHORENE zarizeni
(m.j. i disky) jsou jit daaavno (uz predd koncem DECu) v nenavratnu.
Dnes se zahorovani dela u zakaznika a na tech _par_ kousku se prece
vztahuje _dozivotni_zaruka_na_HW_. To, ze jste prisli o nejaka data, to
dneska uz nikoho nezajima.
	Pouze mne prekvapilo tech 900 hodin. Zacina se mi stahovat
_jeden_otvor_, nebod dosud jsem povazoval za potrebne nove disky
_zahorovat_ tak tyden. Diky za info.

	Ales