Courier-IMAP a Odeslaná pošta

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 8 08:16:49 CEST 2004

Dejma napsal(a):

> Jde mi o jedinou věc, přijatá, odeslaná, koš aby zůstali na serveru a
> občas v tom největším zájebu někde na montáži se podívám přes webmail na
> IMAP do archívu. Co se otlaku 2003 týče, máme ho legálně v celý firmě
> těžko přesvědčím ostatní M$ only jůzrs, že něco je lepší a nedělá to
> koniny - i sebe bych přesvědčoval těžko :).)
> Jinak v nastavení účtu mám INBOX. (s tečkou i bez tečky na konci) - od
> začátku. Doufal jsem, že by to měl dělat démon IMAPu, když na to má
> konfigurační direktivu - že bych to nepochopil nebo dělá chybu IMAP -
> [...]

Já teda nevím o čem přesně je tu řeč ale IMAP to je pouze jako vzdálený
disk s adresářemi do kterého se dají ukládat správy. (zjednodušeně řečeno)

A pokud mailový klijent něco odešle přes SMTP (poštu) tak jak o tom má
IMAP vědět :-(

Prostě ten klijent to musí i uložit do IMAPu - složky (jak bude ta
složka pojmenovaná atd... záleží na nastavení)

No a pokud mail klijent nic nikam neskopiruje tak to v imapu nebude,
problém může být když ten mail klijent to skopíruje ovšem imap to
odmítne ovšem to by byl nějaký záznam v logu.

|    ICQ    179223500                    |