Zacatecnik: jakou grafickou kartu

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Úterý Červen 8 17:23:10 CEST 2004

Pavel Kankovsky wrote:

>Nekolik serveru na jedne graficke karte soucasne fungovat nemuze, at uz
>s DRI nebo bez nej, ale to asi nikoho neprekvapi.

Ale jo, muze. Kamos to tak provozuje (provozoval?). Ma v kompu 2xMatrox G400 Dual Head a bezi mu tam 4x X-server. Co si pamatuju, tak rikal, ze musel trosku priohnout X-server, aby ten druhej znova pri startu neresetoval grafickou kartu. :)
Mel to jako server pro 4 lidi, kteri meli na stolech jen monitory, mysi a klavesnice. Komp funel vedle v mistnosti a vsichni byli spokojeni.

Libor