Zacatecnik: jakou grafickou kartu

Neděle Červen 13 21:43:49 CEST 2004

On Thu, 10 Jun 2004, David Jez wrote:

>   Jsem zvedav kolikrat za zivot to jeste budu opakovat ;-) V Direct Render
> Only (aka DRI...) systemu proste nefunguje akcelerace jinak nez vyzvracenim
> dat z aplikace do lokalniho HW pomoci knihovny coz je treba na bezdisku
> kazdemu platne jak mrtvemu zimnik kdyz GL vrstva ma byt nezavisla a praskat
> po siti/nesiti/lokalu jak je libo a fungovat krome lokalni masiny i na
> vzdalenem cemkoliv (treba i na zachodovem prkenku)...

Vsak nezavisla je. Klient v zasade ani moc netusi, jestli funkce GL
zpusobuji, ze se to tlaci pres DRI rovnou do lokalniho hw, nebo posila
nekam (treba i po siti) pres GLX. Akorat nekdo nezvladnul udelat propojeni
GLX->DRI na strane serveru a je tam jen GLX->Mesa (tj. sw rendering). To
ale neni principialni chyba DRI jako takoveho, ale dira v implementaci.

>  O problemu se jaksi jakoze vi, DRI to maji (ne ve fatal bugs jak by
> kazdy cekal!) na jakemsi skoroWishlistu takze si asi v tomto zivote na
> terminalech Unreala z cimkoliv jinym nez je nvidia nezahrajem...

Asi neni moc lidi, kteri by to postradali. Contribute nothing, expect
nothing.