PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 15 22:31:11 CEST 2004

Petr Balas napsal(a):

> T.j. pxelinux nabehne, spusti natazeni diskety a pak to teprve zhavaruje?
> Je videt ze se ta disketa stahuje (neco jako tftp downloading disketa ....)?

pxelinux naběhne - stáhne se spustí.
memdisk se taky spustí načte disketu vypíše disketa velikost atd.....

A skončí to na booting.....

A potom tam podle toho jaký image jsem zadal vypíše

Non-system
.....blabla prostě tak jak když na disketě není systém

Pokud použiji image z MS-DOS 7,1 tak je to česky se zmršenými českými znaky.

Prostě kousne se to při provádění prvního sektoru té diskety. :-(((

> Ja ji kopiroval pomoci RaWrite pod Woknama ale to by melo byt jedno.

> IMHO ne. Resp. dokumentace tvrdila neco o moznosti tu image zkomprimovat
> pomoci gzipu ale to me nefungovalo spolehlive.

Není komprimovaná prostě dd ...

Má a i ten memdisk tu velikost vypíše. :-)

> Co pouzivate za tftp server? Cetl jem doporuceni na tftp-hpa a ten taky
> pouzivam. Je v logu nejake hlaseni o cteni z tftp serveru (kdyztak zapnout
> logovani)?

Tím to nebude - jedině že by tu image nějak poničil při přenosu.

|    ICQ    179223500                    |