PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 15 23:08:55 CEST 2004

Petr Šobáň napsal(a):

> pxelinux naběhne - stáhne se spustí.
> memdisk se taky spustí načte disketu vypíše disketa velikost atd.....
>
> A skončí to na booting.....
>
> A potom tam podle toho jaký image jsem zadal vypíše
>
> Non-system
> .....blabla prostě tak jak když na disketě není systém
>
> Pokud použiji image z MS-DOS 7,1 tak je to česky se zmršenými českými
> znaky.
>
> Prostě kousne se to při provádění prvního sektoru té diskety. :-(((

Teď jsem skoušel image fredosu ten funguje :-)

Tak teď mě zajímá funguje někomu obyčejný MS-DOS 6.2 nebo nějaký jiný
jak fredos ???

Nebo mám pouze já smůlu a ta kombinace HW a MS-DOS nefunguje pouze na
mém železe ?

PS. Ani instalační disketa z MS-DOS 6,2 se nespustí udělané image pomocí
dd if=/dev/fd0 of=disketa.img

|    ICQ    179223500                    |