SAMBA - rychlost [DMA na disku s ALI chipsetem]

Jakub Jirků jsem na sosacek.org
Čtvrtek Červen 17 07:38:17 CEST 2004

On Thu, Jun 17, 2004 at 07:15:50AM +0200, kocek.kvetoslav na vestizol.cz wrote:

> No prave. Myslel jsem, ze si BIOSu nevsima...

No on si ho opravdu misty nevsima, tuhle jsem resil hrozne pomaly
server a pak jsem zjistil ze i kdyz bios autodetekuje disk a nastavi mu
UDMA5, tak ma disk prenosovou rychlst 3MB/s a to proc? Ano, protoze
linux kasle na nastaveni biosu :)

Ale to se lisi chipest od chipsetu, treba VIA chipsety si dma na disku
nastavuji samy :)

--
Jakub Jirků <jsem na sosacek.org>