Hardware pro Apache 2.x

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Neděle Červen 27 18:44:37 CEST 2004

On Sun, 27 Jun 2004, Dusan Jirasko wrote:

> Apache jsem dost optimalizoval (vyhazeni zbytecnosti, optimalizace pro
> i686, optimalizace logovani), myslim ze v nastaveni uz moc vykonostni
> rezervy nebudou.

Zrovna kompilaci pro i686 a nastavenim logovani moc vykonu nenazenete.
Trochu pomuze odtucnovaci kura (kterou jste tedy udajne provedl), hodne
udela vyber MPM a vyladeni jeho parametru, taky je trochu znat, zda mate
konfiguraci jen globalni, nebo se hledaji .htaccess soubory, a pokud to
jsou dynamicke stranky, tak nejvic zalezi na vyladeni prislusneho engine
(a pochopitelne predevsim na te aplikaci). Tvrdit, ze uz nemate rezervy,
to je dost odvazne ...

> Requesty jsou povetsinou na klasicke html, prip. jednoduche php a CGI
> scripty psane v Ccku, takze pocitam, ze taky nic moc narocnyho na rezii.
>
> PS: Ve spicce server vyrizuje 200-300 requestu/sec

Na statickych strankach vam s horsim zelezem obslouzim desetinasobek a
jeste budu na pozadi v pohode vyrabet empetrojky. Jestli vam to nestiha,
tak jste bud neco zamlcel, nebo tam mate neco shnileho.

-- Honza Houstek