Hardware pro Apache 2.x

Dusan Jirasko jirasko na dwsoft.cz
Pondělí Červen 28 10:28:33 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Zrovna kompilaci pro i686 a nastavenim logovani moc vykonu nenazenete.
> Trochu pomuze odtucnovaci kura (kterou jste tedy udajne provedl), hodne
> udela vyber MPM a vyladeni jeho parametru, taky je trochu znat, zda mate
> konfiguraci jen globalni, nebo se hledaji .htaccess soubory, a pokud to
> jsou dynamicke stranky, tak nejvic zalezi na vyladeni prislusneho engine
> (a pochopitelne predevsim na te aplikaci). Tvrdit, ze uz nemate rezervy,
> to je dost odvazne ...

> Na statickych strankach vam s horsim zelezem obslouzim desetinasobek a
> [...]

Pardon, omlouvam se za sve unahlene zavery. Apache jsem ladil z
podstatne casti pomoci
http://httpd.apache.org/docs-2.0/misc/perf-tuning.html
.htaccess soubory jsem odstavil jako prvni, stejne tak jako ostatni
zrouty  napr. mime_magic., uprava suEXEC, atd.

V mem prispevku mi slo spis o radu, jestli ma upgrade na CPU s 10x vetsi
Cache, podporou HT a 2x vyssim FSB nejaky zasadni vliv na vykon Apache
serveru.

--

S pozdravem,
              Dusan Jirasko