KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Neděle Březen 21 13:12:02 CET 2004

On Sat, Mar 20, 2004 at 11:05:03AM +0100, Zdenek Mazanec wrote:

> Pokud vim, tak obsahem neni 10.0 download, ale prvnich 5 cd powerpacku. Ne 3
> cd, ale 5. Cili to je rozhodne neco jineho, nez co je k dispozici na ftp
> serverech. Stejne tak mam pocit, ze si QCM muze nazvat baleni 5cd powerpacku
> s jejich manualem a podporou v podstate jak chce. Pokud to nebude odporovat
> zde platnemu pravu. A to jejich nazev rozhodne neodporuje.
> K dispozici je o errata (ceska). Pokud nekomu vadi, ze v 10 comm jsou chyby,
> tak by bylo fajn ukazat na distribuci, ve ktere chyby nejsou. Nikdo nerekl,
> [...]

Aha. Takze 3 z Community + 2 dalsi. To je rozdil?

Spatne nazvy jsou zrejme v CR v poradku. Skvele.

Ceska errata? Asi jste si nevsiml, ze jde jen o cesky text a ne baliky.

To, co bylo na tom komercnim sdeleni spatne je to, ze zakryva dulezite
skutecnosti a evidentne mylne informuje (treba ty datumy).

Zajimalo by me, kde jste vytahnul, ze jsem neco oznacil za srot a ze
prozivam nejake vasne. Ja normalne Mandrake doporucuju (na desktopy a
zacatecnikum), takze si se svoji vizi, ze nekoho nebo neco nemam rad
bezte prdet na nadrazi.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz