KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

RAY ray na cmd-site.net
Neděle Březen 21 20:57:37 CET 2004

Dne ne 21. března 2004 21:51 Robert Vojta napsal(a):

>   Co je na tom neprůhledného? Je veřejně deklarováno, že je to
> Community Edition? Je.

Ano, oba víme, že to je. Ale vědí to všichni? Nebylo by jednoduší to prostě
nazvat to s tím Community. Lamerovi by to bylo jedno a vlk se nažere...

>   Já ji za to nepovažuji, považuji za MDK10CE. Ale já mluvím o lidech,
> kteří o tom nic neví a šíří ty bludy - to jsou přesně ti, kteří nemají
> tušení, že je zde nějaká Community Edition či Official.

To sice nemají, ale až se jich někdo zeptá.. "a co máš za linux"? Tak je jistá
šance že řeknou, Mandrake Linux 10.0 Community. A je jasno.
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net