Re: KOMERCE: Mandrake 10.0 CZ s jádrem 2.6 v prodeji

Robert Vojta robert na v0jta.net
Neděle Březen 21 21:51:50 CET 2004

RAY <ray na cmd-site.net> writes:

> To, že byl název odsouhlasen je nová informace. Vlastně je to teď
> ještě horší. MandrakeSoft se dal na neprůhlednou cestu... Slovo
> Mandrake v názvu si rovnou může nahradit za Micro...

  Co je na tom neprůhledného? Je veřejně deklarováno, že je to
Community Edition? Je.

> Vy to možná považujete, ale Vy nejste většina...

  Já ji za to nepovažuji, považuji za MDK10CE. Ale já mluvím o lidech,
kteří o tom nic neví a šíří ty bludy - to jsou přesně ti, kteří nemají
tušení, že je zde nějaká Community Edition či Official.

--
Robert Vojta