Thunderbird vs MozillaMail; FireFox vs MozillaBrowser

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Březen 24 10:16:56 CET 2004

On Wed, Mar 24, 2004 at 03:06:11AM +0100, Jan Houstek wrote:

> Bod 1. nastesti v soucasne dobe nehrozi. Bod 2. je bud uplny blabol, nebo
> nejaka hluboka myslenka, ktera mi ale bohuzel unika. Muzete objasnit, co
> mate na mysli "spojenim v ramci instalacek"?

Jestli jsem to dobře pochopil, mohlo by to znamenat, že kromě dvou
samostatných balíků s FireFoxem a ThunderBirdem bude existovat ještě
třetí, kde bude oboje (a možná ještě něco dalšího). Instalátor se mne
zeptá, které z programů chci nainstalovat (tak, jako to dělá současný
instalátor "velké" Mozilly). Vzhledem k tomu, že některé části jsou
společné, měl by ten souhrnný balík být menší než součet dvou menších,
ale netroufám si odhadnout o kolik. V distribucích by to nejspíš pak
stejně vypadalo tak, že by byly tři balíčky mozilla-common, mozilla-mail
a mozilla-browser.

Ale to je všechno ještě otázka spekulací, protože okamžik, kdy bude
"velká" Mozilla obsolete, se stále oddaluje. Pokud si dobře vzpomínám,
v původním roadmapu byl situován někam do doby release Mozilly 1.4...

                                                       Michal Kubeček