Thunderbird vs MozillaMail; FireFox vs MozillaBrowser

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Středa Březen 24 13:22:54 CET 2004

Jan Houstek wrote:

> Hmmm, takze cokoliv, co pouziva glibc, by podle teto logiky mel byt jeden
> all.in.one balik. Pochopitelne s moznosti pouzivat jen nektere soucasti <g>.
No, tu sa prejavuje, ze neviem, ako je Mozilla programovana, ale islo mi
o Gecko, kt. vyuzivaju spolocne.

> FYI obaly na CD dela v v Neru samostatny program a enkodovani mp3 se
> taktez spousti pres externi utility (tusim ze lame). Nejak nechapu, co vam
> vadi.
Neviem, od r. 98 CDobaly nerobim a MP3 nemam cas pocuvat, nieto vyrabat,
ale prekvapili ma tieto info. Potom je to v poriadku :), len mi narychlo
neprisiel na um nejaky zbytocne velky moloch, kt. ma v sebe funkcie, kt.
  nepatria k "danemu typu" programu. A Nero som (snad) vybral ako
nevhodny priklad.

> Bod 1. nastesti v soucasne dobe nehrozi. Bod 2. je bud uplny blabol, nebo

*1F
> nejaka hluboka myslenka, ktera mi ale bohuzel unika. Muzete objasnit, co
> mate na mysli "spojenim v ramci instalacek"?

Skor mi islo o svet Win - aby user mal moznost aj velkej instalacky. A v
Linuxe by to na skodu tiez nebolo - ako pise p. Kubecek mozilla-common,
mozilla-mail a mozilla-browser. Mne vsak nejde o usporu miesta, najma ak
by nebola vyrazna (aspon 10-20%), ale o default 1 "velku instalacku" s
moznostou separatnej instalacie a 2-3 male - ak si xce niekto stiahnut
iba nejaku cast z netu.

Dolezitejsie pre mna vsak bolo, ci pouzivat MM&MB vs FF&TB. Po
googlovani, vypocuti si znamych aj Vas som dosiel k zaveru, ze skor
FF&TB [tak som aj planoval] najma s ohladom do buducna.

***************
DISCLAIMER: Som rad, ze tu Mozilla je som velmi spokojny, pouzivam od
0.9+. Na >95% od 1.1.1. MMail od 1.3 ...
Na FF sa mi velmi paci RYCHLE a KVALITNE renderovanie webu.

--
Lenze teraz po tychto mailoch mam trosicku chaos, KTO vlastne CO robi.
1. TB a FF su vlastne (veeelmi zjednodusene) [optimalizovane?] kody z

2. Budu niekedy FFTB "hodne ine" projekty ako Mozilla, alebo aspon rok,
dva planuju cerpat z Mozilly?
--ANO, budu ine: OK, nie je to vsak zbytocne "nicenie sil", ved OS
konkurencie ju tu IMHO az privela G. K.  nehovoriac o Li, Ly ... ci
(closed) IE a Opera :)
--NIE, "budu v podstate kodovo rovnake": Nie je potom zbytocne "delit"
ich? Bez ohladu na to, ako budu usporiadane v ramci balikov (spolu,
oddelene, aj aj)?

2B^*1F. Ci dokonca {o to mi islo v "1. "zastavit vyvoj" Mozilly"} sa
"stopne" Mozilla, kt. vlastne bude vyuzivat FF&TB?

3. TB&FF robia ti isti developeri? Nejako mi to z mozilla.org nie je
100% jasne.

AT