road warrior konfigurace pro IPSEC v 2.6.x kernelu

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Květen 6 10:12:01 CEST 2004

On Thursday 06 of May 2004 09:26, Petr Vejsada wrote:

> No ciste teoreticky by to fungovat melo, nicmene ipsec-tools neznam a ani
> jste nenapsal kdo je ten road-warrion a kdo sedi na brane. Pokud umite
> FreeS/WAN, ja osobne bych to poresil vybodnout se na ipsec-tools, ktere
> neznam a na ten 2.6 kernel bych zkusil http://www.openswan.org , coz je
> pokracovani vyvoje FreeS/WAN. Je tam i verze 2.X pro kernely 2.6.

o openswan vim, sice ho nepouzivam (muj nb jede IPSEC pres superfreeswan
1.99.x, neb potrebuji NAT-T a X.509 a tenhle bazmek je mi sympaticky).
Zrejme to dopadne tak, ze skutecne odmrstim KAME a pouziju i na 2.6.5
FreeSWAN.

Miluju nedokumentovany projekty, ale nerad bych autorum krivdil, pokud nekdo
vi, kde jsou dobre utajene informace k tematu, sem s nimi ;O)

Pokud chcete blizsi informace, tak je to takhle:

Brana: superfreeswan 1.99.8, Linux 2.4.xx
RW: KAME, kernel 2.6.5

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu