road warrior konfigurace pro IPSEC v 2.6.x kernelu

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Květen 6 10:41:31 CEST 2004

On Thursday 06 of May 2004 10:12, Zdenek Pizl wrote:
> On Thursday 06 of May 2004 09:26, Petr Vejsada wrote:
> o openswan vim, sice ho nepouzivam (muj nb jede IPSEC pres superfreeswan
> 1.99.x, neb potrebuji NAT-T a X.509 a tenhle bazmek je mi sympaticky).
> Zrejme to dopadne tak, ze skutecne odmrstim KAME a pouziju i na 2.6.5
> FreeSWAN.
>
> Miluju nedokumentovany projekty, ale nerad bych autorum krivdil, pokud
> nekdo vi, kde jsou dobre utajene informace k tematu, sem s nimi ;O)
>
> Pokud chcete blizsi informace, tak je to takhle:
>
> Brana: superfreeswan 1.99.8, Linux 2.4.xx
> RW: KAME, kernel 2.6.5

jeste doplnim, ze obe strany prokazuji svou totoznost pomoci X.509 certifikatu
a ze komunikace probiha na "good old IPv4".

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu