mozilla vs kmail

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Čtvrtek Květen 6 10:14:59 CEST 2004

Jarda wrote:

> Pokud potrebujete gpg, tak starsi Kmaily neumely GPG/MIME (jen S/MIME
> nebo jak se to), coz je otrava, protoze zakodovane zpravy pak chodi
> do maileru s GPG/MIME jako prilohy a odpovedet na ne je docela porod.
> Do novejsiho Kmailu se to snad dalo dobastlit pomoci nejakeho
> (neoficialniho) pluginu ci co. BTW, mozna byste se mohl mrknout na

ten plugin asi myslite aegypten. Co se tyka kmailu, pouzivam uz dlouho a jsem
s nim spokojen prave az na tyto veci. Ze neumi s/mime a tedy neumi PKI (x509)
ci jak se tomu spravne rika. Melo by to jit dobastlit prave pomoci aegypten a
openssl, ale vzdy jsem zhucel na tom, ze aegypten chce pam, coz v systemu
nemam. Mozna by mu stacilo pam zkompilovat, nevim. Ma tu nekdo zkusenost, jak
do kmailu pridat PKI ? Kde jsou pak ulozeny certifikatu partneru ? V LDAP,
nebo si to nejak obsluhuje aegypten sam ?

To je vlastne jedina vec, ktera mi na kmailu opravdu vadi. Mozilla neumi
maildir a to je proste maler, pokud chcete mit maily ulozene lokalne :-(.

Dalsi maly opruz u kmailu je ta neschopnost ulozit na disk vsechny prilohy
najednou, ale to prezivam celkem bez uhony :)

--
Zdraví
Petr Vejsada