co se deje ? - softwarove patenty

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Úterý Květen 11 16:29:00 CEST 2004

On Tue, May 11, 2004 at 04:15:59PM +0200, Karel Zak wrote:
> [...]
[cut]

>  A  nejsou tyto  analyzy  zalozene na  soucasnem  po pravu  krityzovanem
>  pojeti patentu,  ktere hazi jen  klacky pod nohy? Ja mluvil  o (bohuzel
>  neexistujicim) zakonu kde  by byla povinnost dokazat  investici a delka
>  platnosti patentu v pomeru k te castce.
Nie vsetky. Niektore analyzy su virtualne experimenty, a niektore pochadzaju z
doby pred patentovatelnostou softwaru, alebo sa nezaoberaju specificky
softwarom. Napriklad http://swpat.ffii.org/papers/nber-hallham99/index.en.html
sa zaobera patentmi v oblasti polovodicov.

>  Umim si  predstavit, ze budu  rozumet treba vecem  okolo zvuku a  ze se
>  pustim  do  vyvoje  nejakeho  perfektniho  algoritmu.
Teda situacia napr. Dolby, Fraunhofer IIS a Sony a kodekov AAC, MP3 a ATRAC.
Problemy s nimi su dobre zname z praxe.

>  Co se vam zda nejlepsi?
- na ochranu investicii pouzit oblast prava nazyvajucu sa "obchodne tajomstvo".
- odstahovat sa do USA alebo Japonska a ostatnym dat pokoj :-).

>     Karel
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.