Kontra Outlook

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Úterý Květen 18 15:35:15 CEST 2004

predsa mi len neda, aby som nereagoval:

> 	Toto je jediná výtka, kterou přijímám.

ale ta najpodstatnejsia. NIKDY som pod Linux + Kmail alebo Novell + PMAil
nemal problemy s virusmi. a to som NIKDY nepouzival AV.

=>> Outlook ukazuje jména připojených souborů bez prodloužení,

> 	Není pravda - za celou dobu jsem se nenakazil a to dělám všechno možné,
> ale mám hlavu nejen na nošení čepice.

egocentrizmus + narcizmus je luxus, ktory si admin nemuoze dovolit. jeho
zakaznici su bohuzial ludia a ti neschadzaju z vyrobnych pasov podobni si
ako vajcu vajce :(

bohuzial je.