Nastaveni jazyka pro KDE a nonKDE aplikace pred spustenim KDE?

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Pondělí Listopad 8 08:04:38 CET 2004

chce, aby s nim takto pocitac mluvil) a v tom jinem jazyce jenom pise. Jak
vidim z Vasi odpovedi, tak se u pocitace budou lidi stridat.

Bob B. <bob.bob na email.cz> wrote:
> Je to potreba. Nejde jen o psani textu, co treba uzivatelska privetivost
> systemu? Ale to je vec nazoru - i kdyz osobne mi anglicke a nemecke
> prostredi problemy nedela, kdyz mi date volbu mezi en, de a cs na beznou
> praci (nebavime se o sprave systemu), pak zarucene sahnu po cs.

Prihlaseni bez hesla se da nejak udelat v nejakem konfiguraku, ale ted si
opravdu nevzpomenu na nazev souboru. Pocitejte s tim, ze to je dira do
bezpecnosti.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!