Nastaveni jazyka pro KDE a nonKDE aplikace pred spustenim KDE?

Bob B. bob.bob na email.cz
Pátek Listopad 5 14:04:51 CET 2004

> Je tech vice jazyku opravdu potreba? Neni moc lidi, kteri potrebuji vice
> jazyku a vetsinou jde jenom o psani textu, coz maji editory vyresene.

Je to potreba. Nejde jen o psani textu, co treba uzivatelska privetivost
systemu? Ale to je vec nazoru - i kdyz osobne mi anglicke a nemecke
prostredi problemy nedela, kdyz mi date volbu mezi en, de a cs na beznou
praci (nebavime se o sprave systemu), pak zarucene sahnu po cs.

> Aplikace se vetsinou diva na systemove promenne a podle
> tech si rozhodne, jaky jazyk pouzije. Mozna by slo pred startem te aplikace
> nastavit prislusny jazyk a bylo by vymalovano. Nemusel byste resit nejaka
> menu.

To si dost dobre nedovedu predtavit. V systemu jsou jen 2 uzivatele
(root a host), nejak musim dat uzivateli host si jazyk zvolit. Menu
neresim, je to hotova vec, pdmenu funguje vyborne. Ted mi to funguje tak
ze mam jen dve polozky menu:

Start: English
End: Shutdown PC

Start mi spusti skript ktery, z /backup/profil.tar vybali /home/host a
spusti KDE. No a ten jazyk tam proste nejak musim dostat. No a pak tu
mam jeste jeden drobny problemek s automatickym prihlasenim hosta a
spustenim pdmenu, ale to je uz bonbonek a na jiny thread.

Diky za tip na kdeglobals

Bob