mailovy server s antivirem a spam filtrem

pavel pavel na ogi.cz
Středa Listopad 10 19:03:20 CET 2004

> 2) ihned smazat maily obsahující exe, com, scr, pif atd.. přílohy (to
> eventulně můžu dělat až pomocí spamassassinu, ale verze 3.x už tohle
> nepodporuje :( )

Postfix toto umi jiz na urovni smtp - ve chvili kdy dorazi hlavicka vyhovujici
regularnimu vyrazu, je email odmitnut.

> V tuto chvíli mám určitou představu řešení na bázi amavisd-new + clamav
> + spamassassin + nějaká omáčka kolem toho. Akorát ještě nejsem
> rozhodnut, jestli qmail nebo postfix. A hlavně si nejsem jist jak moc
> spolehlivě tohle bude držet pohromadě, proto bych rád nejdřív slyšel
> nějaké praktické rady.

Me to jede s postfixem - nebudu rikat ze skvele, ale o zmene neuvazuji.
Jediny pro mne nevyreseny problem je, ze neumim odchytit viry uvnitr
zaheslovanych zipu (amavis je nerozbali a tedy ani nepreda clamavu)

--
Pavel Vrany
http://ogi.cz/