SUSE nebo jiný Linux

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Středa Listopad 24 18:07:14 CET 2004

Dne st 24. listopadu 2004 17:23 Jirka Kosina napsal(a):

> Pokud pochopenim myslite stav, kdy clovek stravi prakticky neomezene
> mnozstvi casu tim, ze "ladi" CFLAGS tak, aby mel od vseho porad aktualni
> verze, ktere se spusti o tri CPU cykly rychleji nez sousedovi s redhatem,
> pak je gentoo skutecne pro hluboke pochopeni to nejlepsi.

Tohle je kardinální hovadina a FUD. Je vidět, že vůbec nechápete o co jde. Ta
genialita Gentoo opravdu nespočívá v tom, že se "něco kompiluje", ale když už
jsme u toho, tak CFLAGS si nastavíte jednou jedninkrát podle toho, co máte za
CPU, případně se na to můžete úplně vykašlat, protože toho rozdílu v
rychlosti si stejně nevšimnete.  Nechápu ovšem, jak souvisí CFLAGS s
aktuálními verzemi čehokoliv, to mi vysvětlete.

Gentoo je skvělé v tom, že se to výborně spravuje, člověk není nucen neustále
hackovat a obcházet nějaký balíčkovací systém, když potřebuje nainstalovat či
upgradovat program a hlavně, naučí se linux a jeho podstatu a ne jenom klikat
v nějakém frontendu co fungovat může a nemusí.

Ctirad