SUSE nebo jiný Linux

Petr Balas petr-news na balas.cz
Středa Listopad 24 19:19:48 CET 2004

Vojta Janota wrote:

> hlavni vyhoda gentoo (a pravdepodobne dalsich source based distribuci)
> je IMHO ta, ze muzete mit neustale aktualni stabilni system. to je s
> rpm, deb a dalsimi binarnimi balicky dost dobre nemozne. tam mate
> jedinou moznost jit cestou unstable/cooker/rawhide a to je v pripade, ze
> potrebujete jedinou aplikaci trochu silna kava. hezky to je videt na
> ubuntu linuxu. tam si uzivatele budou muset na firefox 1.0 pockat az do
> dubna (nebo instalovat z neoficialnich zdroju).

No pouzivam Debian a pokud chci nove balicky tak mohu:
1) Pouzit unstable nebo testing - i unstable je prekvapive bezproblemove
2) nainstalovat si balicek z unstable i s jeho zavislostmi z unstable
   a zbytek systemu nechat na stable (zalezi na balicku, kolik zavislosti
   si sebou pritahne ale cely system to rozhodne nebude)
3) pouzit nejaky rozumný neoficialní zdroj (viz www.apt-get.org)
4) prelozit si ten balik z unstable zdojaku ve stable

T.j. na prvni pohled se mi zda, ze mam vyrazne vetsi moznost vyberu.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)