SUSE nebo jiný Linux

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Listopad 25 11:28:22 CET 2004

On Thu, Nov 25, 2004 at 03:07:09AM +0100, Pavel Kankovsky wrote:
> Ono napsat "emerge xyz", odentrovat a pak jen koukat, co to dela, neni
> svou povahou daleko od klikani... ;)
Vyborny argument, gratulujem.

Ono totiz nieco ako "typicky uzivatel linuxu" neexistuje. Kazdy ma svoje
vlastne potreby a predstavy, pripadne aj viacej kategorii (ja tiez pouzivam
na rozne ucely rozne distribucie). V tomto je podla mna hlavna sila linuxu, ze
si kazdy moze zobrat to, co mu vyhovuje, a ked nenajde, moze si spravit
vlastne.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   Press every key to continue.