domena bez www

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 29 17:28:27 CET 2004

On Mon, 29 Nov 2004, Petr Koval wrote:

> Kazdopadne sem si to overil s mgate.chello.at ten umi majlovat taky
> nespravne. Taky mi uz poslal maily, ktere jsem ja sam odeslal i na
> zkusebni domenove IN A na ktere nexistovaly MX zapisy! To ze skuzecne v
> ten moment nexistovali jsem overil presne jako dva dny ja sam zrusil
> tyto zapisy abych to odzkousel. A musel sem zjistit ze i UPC mail
> cluster se teto chyby sam dopousti.

Znate takovou tu poucku?

  "Obcas je lepsi drzet hubu a byt povazovan za hlupaka, nez promluvit a
   rozptylit vsechny pochybnosti."

Mail pochopitelne na jmeno, ktery ma A zaznam a nema MX, normalne chodi
(neni to sice uplne neotresne povinna vlastnost, viz prislusna RFC, ale
drtiva vetsina SMTP klientu to normalne dela).

To, co se resilo predtim, bylo zasilani podle A v situaci, kdy existuje MX
smerujici tu postu jinam (coz, pokud to nekdo fakt dela, je neomluvitelna
chyba a ignoranstvi).

-- Honza Houstek