domena bez www

Petr Koval pk na nux.at
Pondělí Listopad 29 18:06:13 CET 2004

Jan Houstek wrote:

> Znate takovou tu poucku?
>
>  "Obcas je lepsi drzet hubu a byt povazovan za hlupaka, nez promluvit
>   a rozptylit vsechny pochybnosti."

Tohle je naprosta pravda
a budu se muset polepsit ;-)

> Mail pochopitelne na jmeno, ktery ma A zaznam a nema MX, normalne
> chodi (neni to sice uplne neotresne povinna vlastnost, viz prislusna
> RFC, ale drtiva vetsina SMTP klientu to normalne dela).

Proti teto chybe (pokud to skutecne chybou je) nemam naprosto nic.
Nekdy teto chyby (moznosti) dokonce i sam vyuziji/zneuziji.

> To, co se resilo predtim, bylo zasilani podle A v situaci, kdy
> existuje MX smerujici tu postu jinam (coz, pokud to nekdo fakt dela,
> je neomluvitelna chyba a ignoranstvi).

Proti teto chybe, coz mi (ze to chyba je) ted sam potvrzujete, mam ale
vyhrady,
a snazim se problemum s tim A smerem nekam kde nemam MX predejit
tim ze to A proste nebude existovat. A mam s tim potom pokoj

Diky moc, ted se citim byt naprosto spravne pochopen a proto jsem ted
na to
zareagoval. Chci se dale ale ridit tou cestou "musim se polepsit" a to
i v pripade
ze zustanou za mnou nejake nejasne veci. Nejsem-li je ale vyjadrit tak,
aby
to lide chapali, nema cenu se o to fakt asi pokouset, Jinak to vede jen
k nekonecnym diskussim. A v tom, tohle pochopit, jste mi pohohl prave
Vy Jane.
Dekuji Vam.

Petr