Smysluplné množství fontů v systému

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Pátek Říjen 15 20:12:44 CEST 2004

Dne pá 15. října 2004 10:06 Zdenek Wagner napsal(a):
-> Zalezi na tom, kam je nainstalujete. Pokud je nainstalujete pouze pro TeX,
-> pak mohou nektere distribuce TeXu pracovat pomaleji. Mnoho distribuci si
-> vsak udrzuje databazi souboru, takze zpomaleni by nemelo byt patrne. XFree
-> ma take v kazdem adresari soubor se seznamem fontu. Sice s tim vlastni
-> zkusenosti nemam, ale necekal bych problemy. Naopak jsou hlaseny problemy
-> ve Windows, ktere konkretne pri instalaci vsech fontu z nove verze Corela
-> na slabsich pocitacich vede k degradaci vykonu. Ja jsem si koupil
-> kompletni stresovicky Typokatalog, nainstaloval jsem vsech zhruba 400
-> fontu pouze pro TeX, pouzivam emTeX, kde nejsou zadne databaze a musi se
-> natvrdo prohlizet adresare, a na Celeronu 333 MHz s 512 MB RAM jsem
-> nepozoroval zadne zpomaleni.

Díky moc za obsáhlou odpověď.

Zatím jsem je nainstaloval pouze do systému, nikoli do TeXu. K tomu se
pochopitelně chystám, ale zatím jsem do TeXu (používám LaTeX2e) nikdy žádné
fonty nepřidával, a tak nejprve musím prohledat web a zjistit, jak se to
vlastně dělá...

S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Ženy nemají smysl pro nesmysly.
                                                   Jan Werich