Zaplava e-mailu pro user unknown

Petr Koval pk na nux.at
Pátek Říjen 22 08:34:51 CEST 2004

Kateřina Bubeníčková wrote:

> DD,
> nechavam si posilat chybove hlasky od postfixu e-mailem. Mame mene nez
> 100 schranek.
> Pres vikend mi prislo 36 tisic e-mailu od postfixu o odmitnuti  e-mailu
> pro neznameho uzivatele,
> ted tak 18 tisic denne,
> drive  bylo chybovych hlasek tak 300 denne.
>
> Mame SUSe SLES 8, amavis-new-2.1.0, postfix -1.1.11-114, radne
> ozaplatovany.
>
> Muj dotaz je: Podle ceho poznam, ze to je jen vysledek prace viru a
> nemnozi se mi to nejakym cyklenim
> na serveru?
> [...]

tu je kazda rada malo platna

i ja si musel zvyknout ze se stalo medium e-mail za soucasneho stavu
pouzivani na celem svete naprostym nesmyslem

ja se proti tomu branim proti myneni spousta ostatnich tvrdym zaviranim
prijmu vsech viramy a spyware apod. postizenymi /16 siti

tzn. jakmile prijmu prvni mail jako vysledek infikovanych pocitacu v
takove /16 siti tak prijem s teto site u mne natvrdo zabranim

bohuzel to ma znacny negativni vedlejsi ucinek, kdyz proti tomuto potom uz
dal nic nepodnikne

ale kdyzbych takto nejednal nebyla by mozna moje internetni pritomnost uz
vubec! tak my mne zaplavily ze bych nebyl schopen vubec nic prijmout co
primout mam a to nemluve o vniklem a pouze mnou zaplacenym trafficu
zavineneho temi infikovanymi sitemi

petr