Samba a domena

Matejcek Petr konference na crhov.komfi.cz
Čtvrtek Říjen 21 08:34:29 CEST 2004

v smb.conf jsem nasel

  dns proxy = No
  wins support = yes
  dns proxy = yes
to asi neni uplne v poradku ze?  jak by to melo sparvne byt?
je treba nekde rucne editovat nejaky konfigurak DNS serveru a pridat tam
nazev pocitace kde je samba?  pripadne jak ?

diky PM