XFree na serveru Debian

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Středa Září 1 12:34:42 CEST 2004

On Wed, Sep 01, 2004 at 12:13:18PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Chapat to muzete vselijak, predevsim existuji aplikace, ktere
> striktne oddeluji prezentaci on-line a off-line monitoringu.
>
> PS: Uz jen takovy xload a jeho alternativy nic Vami zmineneho nedela...

Tak u toho xload to celkem chapu - to je indikator, ktery mi dava hrubou
predstavu - ve stylu "lepsi nez dratem do oka". Pokud stojim o lepsi
udaje, tak si pustim neco jako treba MRTG apod., co mi to nekam zapise,
ne? Oracle tohle jiste umi.
Ktere aplikace pro monitoring k vaznejsi pouziti (ne xload :-) jenom
maluji?

Teda, ze bych si nechal na serverech pusteny Xservery abych se mohl
dobehnout podivat na xload?
--
Zito