XFree na serveru Debian

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Září 1 12:44:50 CEST 2004

	Oracle nepochybne... na druhou stranu bych se Vás rád zeptal,
jak dlouhou provozní praxi máte? Bez urážky, myslím to naprosto vážně.
Ono totiž dost často v problémových situacích je člověk rád, že má v
ruce aspoň něco.

	On třeba Oracle či MRTG je takový malý hezký bumbrlíček s mnoha
možnostma, ty bohužel něco stojí a v problémových situacích právě tato
cena bývá tak vysoká, že prostě a jednoduše výstup nula a teď budete dál
dělat co? Pro nic za nic restartujete server, protože dle Vás je línej
jak veš a nic nevíte nebo co? Ono je hezké, že ten monitoring máte na
disku s mnohaletou historií, bohužel v tu chvíli je to nedostupná
pevnost...

	Samozřejmě můžete budovat robustní řešení, teoreticky Vám jich
vymyslím hned několik, naprosto dokonalá, pak se ale rozhlédnu kolem
sebe, skouknu jak to řeší finanční sektor a jsem při zemi... Ony i ti
největší firmy došly k závěru, že diverzifikace a rozložení (+duplikace,
zálohování zdrojů) je jediná cesta, jak dosáhnout HA....

> Teda, ze bych si nechal na serverech pusteny Xservery abych se mohl
> dobehnout podivat na xload?

	Možná to může být záchrana Vaší pozice ve firmě...