XFree na serveru Debian

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Září 1 12:43:03 CEST 2004

On Wed, 1 Sep 2004, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 1. Ja jsem xload neoznacil on-line monitoringem

Aha. Tak co to tedy je? A co to tedy je ten "on-line monitoring"? Ja fakt
nevim, tenhle buzzword je pro me novinkou :)

> 3. Nikdo Vas nijak nenapada, za nevzdelance nepovazuje, takze bych
> prosil trosku ubrat plynu...

Za nevzdelance se povazuju sam, kdyz nerozumim tak zasadni veci jako
on-line a off-line monitoringu ...

Dobre, dobre. Ale taky jste napsal:

> Tak a můžete mi říci, jak to zabezpečíte čistě prostředky X protokolu a
> Xserver coby zobrazovací device bude na klientském počítači, který se
> obvykle vypíná... (aspoň já když odcházím domů, tak své pracoviště
> opouštím v náležitém stavu)

No a pokud tedy pripoustite, ze ten on-line monitoring proste jen
zobrazuje on-line a zadna data neuchovava, tak proc je takovy problem
odejit domu a vypnout klientskou stanici?

> Vysvetlil jsem dostatecne jasne, proc nepovazuji Xserver na serveru
> (zpravidla aplikacnim) za vec hodnou kamenovani "hrisnika"?

Pro me za me si na serveru treba hrajte Doom 1/2/3, ale zadny duvod, proc
by Xserver na serveru mohl byt uzitecny (krome toho, ze v serverovne bude
24/7 bezet na monitoru nejaky "on-line monitoring"), jsem od vas zatim
neslysel.

-- Honza Houstek