XFree na serveru Debian

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Září 1 12:51:56 CEST 2004

V St, 01. 09. 2004 v 12:44, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek píše:
> Ono je hezké, že ten monitoring máte na
> disku s mnohaletou historií, bohužel v tu chvíli je to nedostupná
> pevnost...

> 	Možná to může být záchrana Vaší pozice ve firmě...

Priznam se, ze mi za morem tuhne obcas Dell (uz jsem tu o tom psal), a
nevim proc - jestli je instalace Xserveru opravdu moznosti, jak se
zachranit, tak to udelam.

I kdyz ted si vybavuju, ze pri kazdem tom vytuhu byla obrazovka cerna
jako noc - co kdyz to zcerna i v tom grafickem rezimu? To bych pak ten
online monitoring taky nevidel...

Petr