Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pátek Září 10 14:51:36 CEST 2004

On Fri, Sep 10, 2004 at 02:25:10PM +0200, Petr Qaxi Klima wrote:

> [...]

Protoze k Personal budete chtit nejaky ten server a ten si uz koupite.
Je to jako kdyz vam daji v krame ochutnat zadarmo kousek bur~ta.

> Doporucuji prostudovat podobnou kauzu s RH <> Fedora
>
> Bylo to tam krasne vysvetleno ... zamente RH za SuSE a mate vysvetleni.
>
> V kostce to bylo asi takhle:
>
>  Produkt s RH v nazvu bude distribuovat jen RH, jinak by se mohlo stat,
> ze nekdo poda navrh na zruseni ochrany RedHat TM nebot produkt s RH v
> nazvu "prodava" i firma XYZ a tudiz RH neni zadna TM natoz v drzeni RH ...

To je princip zakonne upravy v USA. U nas se podobne da take protestovat
(tj. soudit se o to, ze oznaceni je obecny nazev a ne oznaceni
konkretniho produktu).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz