Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Září 11 11:08:58 CEST 2004

   From: RAY <ray na cmd-site.net>
   Date: Fri, 10 Sep 2004 19:58:29 +0200

   > Je to zcela přesně jak jste to napsal. Mě osobně by zajímalo, zda-li
   > je toto jednání pouze u české pobočky Novellu v rámci jednání "malého
   > českého člověka" nebo to maj nařízený z centrály :)

Tím "malý český člověk" myslíte koho? Není mi to příliš zřejmé z vašich
e-mailů a z e-mailů zaměstnanců společnosti Novell, které jste zde
prezentoval...
--
Pavel Janík

The relieblility of floppies makes me hope you're going
for raid-1 and not raid-0...
                  -- Helge Hafting to someone trying to use RAID on floppies