Update balicku Fedory pomoci RPM prikazu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Září 14 12:19:16 CEST 2004

	A rpm -U je teda interne co? Co jineho se vykonava - at uz navic
ci naopak se neco vynechava... dle chybovych hlasek, ktere se objevuji v
PRE ci POST "sekcich" pri -e a -i jsem si jine cinnosti za celou dobu
nevsiml... Navic rpm -i bez --force zarve na konflikt souboru, naopak
rpm -e zachova konfiguraci rovnez v <soubor>.rpmold ci jak... - pro
zmenu rpm -U neprepise konfiguraci (defaultne), ale vytvori
<soubor>.rpmnew ... - o co je to lepsi horsi nevim, je to furt ta sama
pisnicka na stejnou notu, mozna jste chtel rici neco jineho.

	Fine, vy jste nepotkal situaci, ze mate pouze distribucni system
a rpm -U nelze provest z duvody nejakych zavislosti (podotykam, ze
distribuce = RedHat a zadne jine nez RedHatem dodane baliky v systemu
nejsou)? Jste stastny clovek, ja uz tu situaci na vlastni kuzi zazil
tolikrat, ze se nad --force ci --nodeps ani nepozastavuji (samozrejme za
predpokladu, ze vim co delam a co prepisuju (coz si zpravidla aspon
myslim:->))...

> man rpm
> --aid  Add suggested packages to the transaction set when needed

	Coz je Vam houby platne, kdyz instalujete aka rpm -i http:// ci
rpm -i ftp://....