Update balicku Fedory pomoci RPM prikazu

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Září 14 13:35:30 CEST 2004

On Tuesday 14 of September 2004 12:19, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> [...]

se mi zda, ze musite mit posledni slovo. rpm -U neni totez jako rpm -e + rpm
-i, algoritmus je jiny. Pokud se ptate na to, jaky algoritmus, tak jste se
mel obtezovat nahlednout spise do zdrojovych textu rpm,  na
http://www.rpm.org ci Google, nebot mate-li otazku, tak nejprve zkouset,
hledat, pak hledat a pak az se ptat.

To, ze i rpm -e ponechava konfiguracni soubory  nemyslite jiste vazne a je to
jen dalsi projev Vasi neochoty nechat prevazit cizi nazor. Kdyz se nad tim
zamyslite, tak jiste naleznete vyznamny kvalitativni rozdil mezi ponechanim
intaktniho konfigracniho souboru a jeho prejmenovani na *.rpmold.

Ponechavam to na Vas, z casti i proto, abyste mohl opet mit posledni slovo.

> 	Fine, vy jste nepotkal situaci, ze mate pouze distribucni system
> a rpm -U nelze provest z duvody nejakych zavislosti (podotykam, ze
> distribuce = RedHat a zadne jine nez RedHatem dodane baliky v systemu
> nejsou)? Jste stastny clovek, ja uz tu situaci na vlastni kuzi zazil
> tolikrat, ze se nad --force ci --nodeps ani nepozastavuji (samozrejme za
> predpokladu, ze vim co delam a co prepisuju (coz si zpravidla aspon
> myslim:->))...

ano setkali jsme se s tim vsichni, kral je nahy a prerequisities balicku
nejsou vzdy konzistentni. "Shikata ga nai".

zkousel jste to?

<cite>
 Tsje tapouch, trtajlik !
</cite>

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu