Nekorektní argumentace

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Září 15 21:54:14 CEST 2004

On Wed, Sep 15, 2004 at 02:36:46PM +0200, Milan Keršláger wrote:

> Chtěl bych vidět jedinou urážku nebo výpad. Tedy pokud těmito výrazy
> neoznačujete věci, za které se po několika letech třeba (marně) postavil
> i CZLUG.

Nejsem jediný, kdo to vidí. Ale pokud vy je nevidíte (nebo nechdete
vidět), nemá smysl v této debatě pokračovat. Jak už jsem napsal
v minulém příspěvku, nedělám si iluze, že byste toho nechal. Na to to
děláte příliš dlouho, příliš často a příliš nadšeně. Svou odpovědí jen
potvrzujete, že můj odhad byl správný a že si nejste vědom, že byste
dělal něco špatného. Jen si, prosím, nemyslete, že to nikomu nevadí.

							  Michal Kubeček