Nekorektní argumentace

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Září 15 23:04:54 CEST 2004

On Wed, Sep 15, 2004 at 09:54:14PM +0200, Michal Kubecek wrote:

> Nejsem jediný, kdo to vidí. Ale pokud vy je nevidíte (nebo nechdete
> vidět), nemá smysl v této debatě pokračovat. Jak už jsem napsal
> v minulém příspěvku, nedělám si iluze, že byste toho nechal. Na to to
> děláte příliš dlouho, příliš často a příliš nadšeně. Svou odpovědí jen
> potvrzujete, že můj odhad byl správný a že si nejste vědom, že byste
> dělal něco špatného. Jen si, prosím, nemyslete, že to nikomu nevadí.

Vážený pane, já chápu vaše zapálení a rozhořčené reakce, když někdo
neplive na RH nebo na XY (který zrovna vám nejde pod nos).

Nicméně pouhým jednoduchým pohledem do archívu zjistíte, že doporučuji
jak Mandrake, tak i Debian a stejně i cokoliv jiného, pokud to má u
příslušného dotazu smysl.

Nikdy neřeknu, že Fedora je ideální na server stejně jako nedoporučím
RHEL na desktop nebo koupi SUSE Enterprise do domácnosti.

Pokud si myslíte, že bych měl psát to, co mi vkládáte do úst a co byste
si zřejmě přál, abych řekl, i když to neřeknu a "Vy prostě víte, co jsem
tím myslel a čím jsem byl nadšen", pak byste měl změnit zaměstnání a jít
dělat vědmu.

Vyděláte víc peněz.

BTW: Běžte si tedy s těmi, "kdo také vidí" na pivo a zanadávejte si na
     Klauze, Grosse i Keršlágra. Zřejmě se vám uleví.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz