ADMIN: co se spamem v konferenci

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Září 22 17:18:20 CEST 2004

>   Ty jsi evidentně dosud nepochopil princip FTN echomailu, natožpak
> USENET newsu! :(((  Nebo sis snad pro mezinárodní echomail, místo na
> nejbližší HUB pooloval do ameriky?  Proč raději nevyužít stroje u svého
ISP?
>   Ostatně, proč se (a jiné) obírat o možnost plošného vyhledávání
> řešených problémů?  Internet je AFAIK o spojování, ne o separaci.
Za prve nevim, ze bychom si tykali, ale to az tak nevadi.
Za druhe princip echomailu jsem pochopil a prave proto ho pouzivam pouze
tehdy, pokud jina moznost neni.
Za treti princip usenetu jsem take pochopil, ale pokud cz.comp.blabla je
volne pristupny na 3 (slovy trech) serverech v CR, pak skutecne nevim, jak
pouzit stroje u meho ISP, ktery totiz zadny news server neprovozuje. No a
proc jsem napojen na jeden news server primo v USA? Protoze jsem to zkousel
odebirat postupne na vsech 3 verejne pristupnych serverech v CR, ale jednak
se zpravy nacitaly pomalu, nektere dny vubec ne a nikdy tam nebyly vsechny
(oproti USA webove verzi). Tak jsem se napojil primo na jejich news server a
prihlasuji se tam pres login/pass, protoze jinak to je prave jen read_only,
coz navrhuji i zde.
Musel jsem se prihlasit na jejich webu, vyplnit tam jmeno, adresu a mail a
pak jeste kliknout na odkaz v potvrzovacim mailu, ktery mi prisel. Pripada
mi to normalni, ze kdyz chci PSAT do konference, musim o sobe alespon
provozovateli sdelit nejake informace. Naopak nenormalni mi pripada, ze
kdejaky hejhula co si dokaze vymyslet nick muze psat kam chce a nikdo o nem
nic nevi (to neni na vas, vy jste radne podepsany).

>    Fakt SKVĚLÝ, takže nezbývá, než gaychatovat zde... :(
A tohle uz je lepsi? :-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz