Jak na linux na "verejnem" PC? (delsi)

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Září 22 11:35:25 CEST 2004

On 22. Sep, 11:12 AM CEST, "Bob B." <bob.bob na email.cz> wrote 58 lines:
> Dobry den,
>
> potrebuju lidem ve firme (zamestnancum i navstevam) poskytnou moznost
> pristupu k Internetu (+ vypalovani stazenych dat, tisk, prace s pam.
> kartami) z verejneho PC. Zvazuju nasazeni linuxoveho desktopu. Bohuzel
> nejsem v linuxu az tak kovany abych znal odpoved na otazky, ktere me v
> teto souvislosti napadaji. Muzete mi prosim poradit s nasledujicimi
> problemy? Verim, ze se tu najde plno lidi, pro ktere to problem nebude.

Snad jsem pochopil dobře, ale když netušíte, co lidé přesně budou potřebovat
udělat /připojit, prohlížet vytisknout apod./ šel bych do Windows. Linux na to není
podle mého názoru zatím připravený (můj názor). Vždyť velká část
internetových obchodů s Mozillou nebo Konquerorem nefunguje vůbec nebo jen
částečně a sjou s tím problémy. (Hovořím z vlastní zkušenosti)

Martin K.