Debian backports

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Září 22 12:24:29 CEST 2004

Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz> writes:

> Asi jste si nikdy poradne nespalil prsty. Interakce mohou byt velmi
> zakerne a pokud se tim jednim konkretnim balikem dlouhodobe nezabyvate,
> nesledujete devel konference atd, pak je to velmi nebezpecne a nasledky
> jsou adekvatni zelenacum v profi habitu.
>
> Proste to doporucit nelze. Ani kdyby to byla komunita nekomunitovanejsi.
> Kdyz to nekdo umi, nepta se. Kdyz nevi, zepta se a je nefer mu bohorove
> tvrdit, ze "si to muze udelat sam" nebo "stahnout od sikuly cislo 1 nebo
> cislo 7" a bude to mit "beztak stejne nebo lepsi" jako "enterprise".

Debian je distribuce zalozena na dobrovolnicich. Pokud tedy nekdo
zvoli Debian je si vedom toho, ze baliky tvori dobrovolnici a zadnou
enterprise zaruku nema. A jestli si stahnu balik od sikovneho sikuly
cislo 1 je to priblizne stejne jako kdyz si stahnu balik primo z
Debianu. V zadnem pripade tam neni zadna zaruka.

> U RH (a zrejme i u SUSE, pripadne Mandrake) si muzete koupit SLA
> (Service Level Agreement). Platite tucny obolus a podle jeho vyse mate
> zarucenu reakci do X hodin a pripadne i vyreseni do Y.

To ovsem neni zadna zaruka. Kolik mi RH zaplati, kdyz se mi jejich
software pokazi a zpusobi mi skody? Patrne vubec nic.

Kdyz se mi neco pokazi, at uz na RedHatu, Debianu nebo Mandrake, tak
bude stejne sef kopat do mne (jak jsi rekl) a na RedHatu nebo Mandrake
si v pripade skod firma neni schopna zadne odskodne vymoct. Nebo snad
ano?

Brno, Czech Republic