Info: Re: Debian backports

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Září 27 20:02:46 CEST 2004

On Sun, Sep 26, 2004 at 06:13:00AM +0200, Milan Jurik wrote:
> 5) Jestli nekdo ziskal dojem z mych dvou prispevku, ze nemam rad Red Hat,
> tak to ziskal dojem spravny. Uznavam prinos Red Hatu k rozvoji Linuxu (sam
> jsem na nem zacinal a jsem vdecny, ze plati Coxe), ale jeho chovani obcas
> pripomina jednu firmu. Neni nad prezdivku MS Linux :-) Presto se v
> diskuzich na toto tema (a toto neni diskuzni forum) uchyluji k argumentum,
> vybudovanym na zaklade znalosti konkurence a ne uboheho maskovaneho
> napadavani na zaklade prekroucenych polopravd.

Myslim, ze byste mel v prvni rade sam prestat napadat.

Kazete vodu a sam pijete vino, stejne jako ostatni.

> P.S.: Ukonceme tu nikam nevedouci debatu, zakopy vyhloubeny, nema cenu
> opakovat Verdun ve forme obcanske valky. Jen se tu vzajemne trapne
> urazime. Sam jsem tenhle e-mail poslal jako shrnuti informaci hlavne
> ohledne Backports.org, protoze ty mnohym dosud chybi (nesnasim testing na
> verejne dostupnych serverech, o unstable nemluve, strilel bych za to :-)

Ja jsem tady *NIKDY* neobhajoval RH ani jinou distribuci na zaklade
toho, ze poskytuje SLA, ma svely GUI nastroj nebo se NEjak chova,
pripadne ze se NEjak nechova.

To jsou jen vase dojmy a na jejich zaklade tady stavite podivne
konstrukce o tom, ze se snazim nekoho "privest na pravou viru".

Meli byste konecne prestat s tim, ze budete za kazdou cenu dokazovat, ze
ta vase (TM) distribuce je neco extra a ostatni maji narok tak akorat
na hanlive prezdivky.

Je to ubohe. Opravdu.

--
                        Milan Kerslager