zmena koncu radku...

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Neděle Duben 3 01:09:27 CEST 2005

Dobry den,

priznam sa, ze sa mi zdalo vhodne autora upozornit na to, ze pred
polozenim otazky treba
co-to vyskusat. Ak sa niekto pyta na prekodovanie koncov riadkov v
suboroch .gif a .jpg
asi netusi co vlastne chce. Ak by polozil otazku tak, ze ma viac
texovych suborov a potrebuje
zmenit konce riadkov pricom to skusal takymto ...... sposobom a nejde
asi by som odpovedal inak... ;o)

Co sa tyka textovych suborov pokial si zvolim pri FTP prenos ASCII tak
by mal tie konce riadkov
skonvertovat server sam. Takze ak by to vyskusal tiez by to zistil ;o)

A posledna vec - konferencia je o Linuxe na ktorom notepad asi moc
nebeha ;o) Takze si myslim,
ze sem tato otazka moc nepatrila ;o)

No a na zaver - aj pod Win existuje dost HTML editorov, ktore zvladaju
bez problemov konverziu
koncov riadkov. Takze preto som sa ho snazil naviest skusit pouzit nieco
rozumnejsie ako notepad...

S prianim pekneho dna V. Rengevic

--

Ing. Vladimir Rengevic