Jaky backend pro LDAP?

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Středa Duben 6 13:31:36 CEST 2005

> Tak se zda, ze db_recover databazi opravdu opravil. Jeste jednou
> dekuji. Ted uz mi slapcat da (zda se) vsechny zaznamy
> a nezasekava se.
>
> Dival jsem se do man stranek na parametry pro dbd. Presto bych
> uvital, kdybys sem postnul svoje nastaveni, abych se mel od ceho
> odpichnout.

	Shodou okolnosti jsem vcera narazil na presne stejnou chybu - po
normalnim restartu systemu jsem se nemohl prihlasit a kdeco nefungovalo
(zasekaval se i man). Po dlouhem badani a taky diky tomuhle threadu jsem
odhalil taky narusenou bdb databazi a db_recover to spravil.
	Pak jsem chtel db_recover pridat do startup scriptu a k memu velkemu
prekvapeni tam uz byl (SuSE 9.2), jenom se nespoustel, nebot to bylo
podminene nastavenim promenne OPENLDAP_RUN_DB_RECOVER v sysconfigu.
	Jinak ta cast rc skriptu, ktera recover dela tam vypada takhle:
	===
	function run_db_recover(){
	    if [ -x "/usr/bin/db_recover" ]; then
	        DIRECTORIES=`grep ^directory /etc/openldap/slapd.conf | awk
'{print $2}'
	`
	        echo "Running db_recover for all bdb backends"
	        for i in $DIRECTORIES; do
	            if [ -f $i/id2entry.bdb ]; then
	                db_recover -h $i
	            fi