KOMERCE: Novy kral mezi distribucemi

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Duben 12 13:16:41 CEST 2005

On Tue, Apr 12, 2005 at 01:01:48PM +0200, Martin Lebeda wrote:

> Naopak pro můj server potřebuji aby těch změn komponent bylo co
> nejméně a Debian mi pro tyto účely náramně vyhovuje. Nevím čemu vy
> říkáte server, ale podnikový IS vyžaduje určité verze knihoven a
> programů. Prostředí, nejde to jen tak beztrestně upgradovat.

Pletete si interval pro vydavani novych verzi a dobu podpory (nesouvisi
to spolu prakticky vubec - spise naopak dlouhe prodlevy a zastarale
komponenty spotrebovavaji cas na backporty a snizuji jejich
duveryhodnost).

Krome toho zapominate, ze sami Debiani vyvojari dlouhodobe breci a
verejne slibuji, ze "uz brzy" se release politika vylepsi (tj. ze se
budou dodrzovat terminy, ze se bude vydavat casteji a ze doba zamrznuti
bude zkracena).

???

--
                        Milan Kerslager